Wednesday, May 27

Lagi 2 Hariiiiii

Assalamualaikum semuaaaa....

Haaa hari ni dah 27 May.. Bermakna apa?
Bermakna lagi 2 hari kita countdown untuk MHML Launching..
hehehehe.. happy x?
sebenarnya saya yang over exited.. teruja tak kira waktu... kekekeke

Mulai jam 11pm 28May sebarang order akan ditutup untuk bagi laluan pada yang dah buat order awal2 lg.. hiks.. dan kalau boleh jgn kongsi dgn kawan tau,, haipp.. no no no no.. biar depa miliki sendiri MHML..

Haaa.. nampak tak kat situ? hanya orang2 yang bertuah je yang dapat memiliki MHML ni..

So... apa lagi.. Mai kita hebokan dekat semua orang yg masih tak tau lagi pasal ni.. share ramai2.. sebelum 28 MAY

Kepada yang dah dapat balasan email saya, anda bolehlah mula buat payment dari hari ni mengikut details dan step by step yang saya bagi dalam email..

Jadi buat masa ni.. sesiapa yg dah ada email saya, no phone saya, fb saya bolehlah contact saya sendiri untuk sebarang pertanyaan ataupun sekadar nak berborak2 cerita hal semasa dengan saya..
akak2 yang nak kenalkan anak bujang pada saya pun dialu2 kan sangat lah kekekeke...

salam sayang..
Natasha Nadira Mohd Zulkifli

5 comments:

  1. alah..ketinggaln dh..macam mane nk order ye?

    ReplyDelete
  2. Boleh lagi order jgn risau.. email tsha Kat
    tashadira@gmail. com

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Masih boleh lg. Buku masih ada stock. Blh wssp 013-2574071

      Delete