Wednesday, May 20

MHML akan Di EBook kan!!! yaaay!

Assalamualaikum cinta hati saya..
Hari ni saya nak beritahu tentang berita gembira yang saya kata hari tu..
Iya.. My Hubby My Lecturer (MHML) akan di eBook kan.. yaaay... hahaha
Sekarang saya membuat pre-order dahulu..
Pada 29 May '15 eBook MHML akan launch..
Cara-cara untuk Pre-Order:
1. Tag mana2 kawan baik, kakak angkat, adik sedara, mak, sepupu, jiran sebelah rumah, roommate, classmate, colleague, cikgu, pensyarah, mak cik kantin dan semua orang / Share saja status ni.. (kalau x tak nak kawan.. eh main2 je.. ekekeke)
2. Email saya di tashadira@gmail.com
3. Dengan Title Subject : Nak Order MHML~
4. Beri nama penuh, active phone number, dan fb username (supaya senang saya hubungi)
5. Tunggu balasan email/wssp dari saya. (Nanti di email saya akan bg details lebih lanjut.
6. 29 May '15 yaay dapat email eBook MHML

Oppsss.. oppsss.. jangan lupa add saya di Fb supaya senang saya terima apa2 notification.. 
Senang kan? Jadi jom kita banjirkan wall dengan status ni.. Yaay..

4 comments: