Friday, October 18

Dan sebenarnya pada awal tadi saya bercadang nak update bab baru.. Tetapi kerana abg saya tiba2 balik bwk pizza ketika saya tengah kelaparan tetapi malas ke dapur....secara exitednya saya terlanggar plak charger dn habis separuh bab hilang begitu sahaja...

*Garuk kepala...

X apa... Semenjak kepala saya dh kembali kepada asal ni.. saya berkobar2 nak karang semula bab tu...

*padahal sedang menangis bersungguh

Ok... Adios..

Kepada sesiapa yang tengah membaca update ni sekarang pukul 4.20 am ni..marilah kita sama2 bersolat tahajjud.. Bukan senang menjadi orang yang dipilih Allah untuk bangun malam tau..

3 comments:

  1. sian cik adek ni... takpe.. tu menguji kesabaran namanya... jgn berputus asa... insha allah idea tu akan dtg mencurah mcm hujan lebat.. heheh.. next bab pulak citer la pasal is... mudah2an is sedar cepat.. sian kt tasha, sian kt baby lam peot tu... si haikal tu pulak.. bagi la sket keinsafan kat dia.. tak elok porak perandakan kebahagian org... kwn si tasha kan ada.. pun tak kurg cantiknya kan.. hehehe.. ok lah.. chao..

    ReplyDelete