Wednesday, October 16

Assalamualaikum darling2 semua... Sorry... :,( kerana saya x mengupdate chap baru... Cerita sebenarnya ialah..... Saya kebuntuan idea...WAAAAAAAA!!!! Rasa nak nangis dh ni... Satu jam saya duduk depan lappy lima baris je saya saya dapat tulis... Nangis...  Jadi.. Disini saya memohon supaya awk semua mendoakan Kepala saya berfungsi dengan baik semula dan dapat menulis semula...

Tapi... Sebagai hadiah saya x dapat menulis apa2 saya hadiakan gmbaq Is yg kacak memengsankan n cute... Jom tatap muka dia lama2... Yaay..

5 comments:

  1. Haiiiii..Cakkk!! 110
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sedihnya :( akak, kalau dah ada idea balik, cepat" update tau.. hehe :D

    ReplyDelete
  3. takpe untuk Is dengan Tasha kite sanggup menunggu tau cik writer. cepat2 cuci writer's block tu dengan clorox eh sental2 sikit tau hehehehehe tak sabar nak baca next entry :))

    ReplyDelete
  4. Chaiyok2x... u can do it... :)

    ReplyDelete
  5. just my 2 cent suggestion. based on apa yg aq tau n dikongsi oleh writer sendiri bila writer tu tgh writer block sama ada need more reading untuk tambah idea. o describe watak atau situasi yg tengah berlaku. CONTOH. mcm sedang minum air kopi. kopi tu berwarna coklat mcm coklat cadbury, bau seperti capucino tapi just nescafe biasa je tapi diukir dengan lukisan smile yg terindah. dibuat oleh org yang tersangat dicintai dengan penuh kasih sayang. dibancuh dengan penuh nikmat seperti menatang minak yg penuh. just suggestion dari blogwalking yg x penah baca novel kamu.

    ReplyDelete