Wednesday, November 13

Assalamualaikum darling2 semua.. maaf sangat2 saya tak update dh lama.. x balas sebarang komen.. tak layan mesej2 anda.. saya mohon ampun.. tak ada niat saya menyombong.. saya terlalu sibuk semester ni..

esok saya ada presentation yang agak besar yang bila mana kami dah pakat2 pakai baju sedondon ala2 kumpulan nasyid... muehehe.. dan hari jumaat pula saya ada exam mid term.. dan hari sabtu saya ada oral test..  jadi saya mohon maaf sebab saya tak dapat update bab baru dalam masa terdekat ni.. (rasa nak meraung dah ni rindu dekat Is dengan Tasha)..

saya mohon jasa baik kalian doakanlah kejayaan saya dalam exam2 dah presentation tu supaya saya dah tak ada alasan untuk tak update bab baru lagi.. muehehe..

p/s: sekarang ni cuaca tak menentu.. tiba2 hujan.. tiba2 panas.. jaga kesihatan tau.. minum air putih banyak2..tak mau sakit2 tau.. kalau berada di tempat banjir janganlah buka lappy untuk tengok MHML dah update ke belum.. insha Allah kalau banjir dah reda MHML dah habis.. muhehehe...

6 comments:

  1. Don't worry kami akan setia menunggu tapi kalau boleh cepat siket.rindu dekat is n tasya

    ReplyDelete
  2. windu gak dgn is n tasha.. good luck for everything...

    ReplyDelete
  3. Wish u all the best sis.

    ReplyDelete
  4. x apa saya boleh menunggu and good luck for everythig.

    ReplyDelete
  5. it's ok sis...but as soon as posible lh update the next chapter MHML....hope sis succes dlm exam tu...hwaiting~!

    ReplyDelete
  6. Ye la... kita tunggu..... Kita doakan supaya cik writer berjaya dlm peperiksaan nie.

    Yanshi

    ReplyDelete