Monday, November 4

Assalamualaikum syg2 sekalian..
maaf sgt2 sebab lama sangat2 sangat2 sangat2 sangat2 sangat2 menunggu saya mengupdate bab baru.. seperti yang saya kata saya sangat sibuk.. dengan segala quizzes.. exams.. reports.. interviews.. presentations.. assignments.. n macam2 lg yang tak mampu saya nak tulis semua..(kalau anda follow fb saya anda akan tahu bertapa bznya cik jah ni..)

saya jugak nak mintak maaf sgt2 saya x sempat lsg nk membalas sebarang komen2 anda di blog ni.. saya bukan sombong.. tapi masa macam jeles je dengan saya.. cepat je habis dalam masa satu hari.. tapi setakat ni saya cuba yang terbaik untuk balas kalau ada sesiapa yang pm saya di wechat dan Fb sebab kedua app tu sentiasa on di phone saya.. In Sha Allah saya cuba membalas setiap satu setakat termampu saya.. sob.. sob.. sob..

Insha Allah pada malam yang agak kuchiwa kerana team kecintaan saya Kelantan kalah muehehe.. saya akan cuba yang terbaik untuk habiskan bab 43 dan update.. Ins Sha Allah.. doakan saya mampu menghabiskan malam ni jugak.. janganlah mata saya buat drama swasta nak tidur2 pulak..

So daaa.. XOXO..

3 comments:

  1. hahhaha... sabo ek kelate kalah.. mungkin bkn rezeki dorg tahun ni... xoxo...

    ReplyDelete
  2. ingatkan kak ita je yg frust kelantan kalah

    tasya... tahniah ya dgn MHML.... memang menarikkkkk sgt... love this story... sentiasa sabar menanti kesinambungannya

    ReplyDelete
  3. crita menyayat jiwa dgn soundtrak yg sedih..hehehe..good work tasha--thumb up..:-D

    ReplyDelete