Thursday, January 30

Assalamualaikum semua.. Maaf sebab terpaksa memungkiri janji.. Tetapi due to copyright matter and permintaan bonda saya x boleh nak post semua bab sampai habis di blog.  insha Allah nanti dengan izin Allah kalau novel ni diterbitkan anda boleh baca dalam bentuk buku.. Insha Allah..
Kalau diizinkan Allah malam ni saya akan post bab terakhir..

Saya mohon maaf kepada semua.. Dan terima kasih kerana anda setia dan sudi bersama saya menjalani menyusuri setiap jalan saya bersama MHML.. Sabar menunggu saya yang selalu lambat2 mengepost bab baru.. Setia sabar dengan saya yang selalu mungkir janji...

Anda ialah sahabat saya yang dikurniakan Allah... Insha Allah Kalau diberikan Allah idea lain saya akan cuba menulis novel yang lain pula.. Semoga setiap jalan anda diberkati Allah SWT..

P/s: saya sebenarnya mencari tiga buah buku yang sangat saya gemari.. Saya dah cuba cari di merata tempat di kedai2 buku lama baru kawan2 internet.. Dll.. Tetapi tak jumpa juga.. Kalau anda tahu buku itu ada di mana bolehkah anda tolong saya? Buku2 tersebut ialah Pergilah Sepi by Fauziah Ashaari.. Pelabuhan Kasih dan sebuah lagi saya tak tahu tajuknya sebab dah terlalu lama dulu saya baca ceritanyy begini heroin itu diculik sewaktu majlis perkahwinannya sudah hampir dia diculik bersama hero bernama Daniel Enzairy dan bila pulang adiknya pula yang menjadi pengganti dia sebagai oengantin.. So bila dia balik dia selalu menjadi bahan cemburu adik dia.. Semua orang salahkan dia atas semua benda akhirnya dia amik keputusan untuk ajak hero kawin.. Tetapi saya tak ingat tajuk dia.. Kalau anda tahu buku2 tersebut ada di mana tolonglah beritahu saya.. Saya terlalu inginkan novel2 itu... Terima kasih banyak2 atas bantuan anda semua selama ini..

8 comments:

  1. alaaa, nnt rinduu la dgn MHML :'(
    apappun gud luck writer, nnt bgtau ye bila MHML kena jual =D

    ReplyDelete
  2. Sy jumpe! Tajuk dy
    Hadirnya cinta-pitteriah abdullah :) -nina

    ReplyDelete
  3. All the best writer...setia menanti novel ini dibukukan...

    ReplyDelete
  4. bku2 blh bli on9 kt http://www.alaf21.com.my/katalog.asp

    ReplyDelete
  5. Novel2 anda bagus sangat..akak suka...cepat sambung ye..novel2 yg anda cari tu pun best juga...mami comot :)

    ReplyDelete
  6. tsha.. tajuk novel tu Hadirnya Cinta - Pitteriah Abdullah.. memang best pun... blh je cari kat novel terpakai

    kak ita

    ReplyDelete
  7. salam cik writer...all da best :) chayok..chayok

    ReplyDelete
  8. Klu bole diterbitkan lg bagus...pape pon akak sanggup tggu MHML diterbitkan....lg cpt lg bagus hihihihi;-)

    ReplyDelete