Friday, August 9

A Story of A Walk To Remember..

Assalamualaikum.. Sayang2 semua.. saya tahu walaupun saya dah menyatakan bahawa saya x dpt mengupdate chap2 MHML seterusnya dalam masa terdekat ni tapi msh lg ada yg bertanyakan saya bila nak update.. saya sebak bila org tanya mcm tu.. Allah je yg tahu kegilaan saya untuk menulis sekarang ni.. ikutkan hati saya yg jahat memandangkan syaitan2 semua dah lepas sejak malam semalam nak je saya buang buku2 study saya n menghadap lappy saja..idea saya banyak.. tapi tak dapat saya nak menulis.. tertekan dgn dua benda.. 


jadi sebagai peneman anda sewaktu ketiadaan saya mengupdate apa2 cerita anda bolehlah baca novel ni. novel ni salah satu daripada novel kegemaran saya.. n movie dia pun movie kegemaran saya.. plus theme song dia pun menjadi kegilaan saya selama bertahun2.. anda bolehlah sama2 membaca novel ni.. boleh download dekat link ni..





kalau malas nk baca pun boleh dengar pakai audiobook kat link ni.. 




jadi saya mengucapkan selamat membaca dan mengenjoykan diri sepanjang hari raya yang mulia ini.. waaaaaa!!!! sedih saya x dapat raya enjoy2 mcm org lain.. saya doakan anda semua berhappy sepanjang raya ini.. kepada yang blk kg jagalah keselamatan anda. ingatlah orang yang tersayang (pesanan dari penaja ni).. jangan makan banyak2 sangat sahutlah pesanan kerajaan untuk menjadi rakyat yg sihat muehehe... Akhir kata Selamat hari raya maaf zahir dan batin.. sayang awak semua..

4 comments:

  1. tak paya sedih la akak,kejap jak tuh masa berlalu..:) ngeee ~

    ReplyDelete
  2. A Walk To Remember... One of my all time favourite movie ^^ Take care... Study hard... Jangan fikir banyak sangat...

    ReplyDelete
  3. Cik writer saya suka sgt2 dgb awk... Awk sentiasa dkt dgn pembaca.. X pnh lupa pembaca... Kalau ada hal awk selalu ingat nk inform pembaca... Ini tanda2 penulia yg baik... Gud luck cik writer

    ReplyDelete
  4. tasha jgn sedey2....kami ada bersamamu....hehehe
    study elok2 ok my dear...

    ReplyDelete