Saturday, August 24

Sayaanngg!!!!

Asalammualaikum syg2 semua.. ada berita gembira.. Alhamdulillah dgn berkat Allah ptg tadi ada email dari KaryaSeni tawarkan saya untuk jalani penilaian terbit...Hanya Allah yang tahu bertapa gembiranya saya..terima kasih atas sokongan anda semua.. saya terharu dan sebak tak terkata.. Sokongan anda semua selama ini  banyak membantu saya mencoret.. dan terima kasih juga telah mencecahkan pembaca sehingga 100 000 sejak malam tadi.. hanya Allah yang mampu membalas semua sokongan dan doa anda itu.. Terima Kasih!

p/s: kakak sepupu saya nak kawin dlm beberapa hari ni..so saya sebagai sepupu terdekat akan sibuk membantu menguruskan majlis.. sorry kalau x dapat update selalu.. i love u..

24 comments:

  1. Wah... tahniah.. x sabar nak beli..

    ReplyDelete
  2. Novel teruk macam ni pun ada yang nak publish? ayat tah pape bahasa teruk berhenti menulislah.. ada hati nak publish.. cerita merepek tak boleh diterima akal.. pastu gatal nk pakai nama sendiri.. bajet sedaplah tu nama dia.. perasan nak mampos.. tak boleh blah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are you good enough to judge people ? :)

      Delete
    2. and you are just annoying insensitive jerk who knows nothing.like you know how to write ? just shut the hell up !!

      Delete
    3. Kepada pengomen yang baik hati.. terima kasih sbb baik hati telah membaca dan mengomen.. comment anda sangat saya hargai.. terima kasih jugak sebab sudi meneliti setiap kelemahan saya.. jelas nampak awak ni prihatin orangnya.. maaf sebab saya guna nama saya sendiri.. saya sebenarnya dah sedih sbb selalu sgt nama Natasha digunakan untuk watak jahat saya rasa rencah diri.. so sekali ni saya cuba nk gunakan nama saya sendiri untuk watak baik.. tak semestinya nama natasha tu semua jahat.. so maaf sekali lagi kalau awk x senang... akhir kata.. comment anda sangat membantu.. dan juga saya tahu yang awak perhatikan setiap entry saya sebab tu awak dapat kesan kelemahan saya.. well thanks..

      Delete
    4. Lucy Wong..x apa syang dia ada hak nak comment.. biarkan dia.. mungkin akk memang betul2 x bangus kot

      Delete
    5. Natasha nazeri tak apa sayang.. biarkan dia.. papa akak ckp kalau org jadi beruk kita jgn jadi beruk.. so biarkan dia.. awk enjoy baca je ye syg

      Delete
    6. Kau kata aku beruk. . Kau tu jangan jd jalang.. Kau ingat kau lawa ke? Kau ingat semua lelaki suka kt kau lepas tu kau tolak mentah2 kau lawalah tu? Kau ingat aku tak tahu kau tengah cerita pasal diri kau kat dlm novel ni? Tak payah perasan baguslah.. Dasar betina!

      Delete
    7. Waalaikummusalam.. Maaf cik.. Errr.. Saya x pasti awk ni lelaki ke permpuan.. Tapi dari indahnya susun galur bahasa awk.. Dari teraturnya semua ejaan awk saya rasa awk perempuan.. Maaf ye cik.. Sebenarnya saya x pernah mintak untuk diminati sesiapa.. Sbb tu saya tolak sesiapa saja yg minta untuk bercinta dgn saya.. Mungkin teman lelaki cik, abang, adik, crush, kawan baik etc pernah ditolak saya saya minta maaf.. Saya bukan memilih.. Tp saya memang tolak semua.. Jadi tak ada isu saya gatal atau mengikut bahasa cik saya jalang.. Saya x pernah menggoda mereka.. Saya x pernah mengambil perhatian sesiapa.. Jadi cik x ada hak nak hina maruah saya.. Cik bernasib baik saya bukanlah jenis yg suka melenting dan melatah.. Jadi jaga bahasa.. Jangan rosakkan bahasa melayu yang indah dengan bahasa kesat cik yang kotor itu.. Dan akhir sekali terima kasih cik sebab sudi membaca dan meneliti setiap bait bahasa dalam MHML dan sudi meneliti wajah saya sampai cik boleh kata saya cerita pasal diri saya sendiri.. Kalau cik gunakan teknik yg sama dlm mengkaji al-Quran besar pahlanya.. Sekian.

      Delete
  3. salam writter..congrats doa yg trbaik buat cik writter..chayokk..chayookk..all the best ya..

    ReplyDelete
  4. congratttttsss ! hugs and kisses ! love to read it moreee <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayanggggg... xoxo jugak.. terima kasih sbb sudi menyokong.. i loveeee uuuu.. muah muah muah..

      Delete
  5. Puan Insp:
    salam sis.... jgn di layan org mcm 2... buat x tau je.... skrg ni sis cpt2 update MHML ni... x sabar nk bace.... org yg sabar di sayang allah... Biarkan dia dgn labu-labunye...
    yg penting kite happy!!!!!

    ReplyDelete
  6. Yayyyyy! I want to buy your novelllll. Serously in love.

    ReplyDelete
  7. As Salam ms writer yang come.....
    tahniah..... akhirnya ada juga yang mengintai cik writer kita nie...... doa follower sumer telah di makbolkan allah... NAMPAK SEMANGAT CIK WRITER SEDANG BERKOBAR2 UNTUK MENYIAPKAN MANUSKRIP....... jangan risau ms writer... we follow u alwiz...... apa pun tafsiran bagi yang tidak berminat ... jangan di layan...... tumpukan saja bg yang x sabar menunggu kemunculan baby baru dari ms writer ....MHML di versi cetak.... thanks to karyaseni kerana nampak bakat ms writer........... wassalam

    ReplyDelete
  8. Tahniah tasha... akhirnya dpt jg diterbitkan... sbb kesungguhan tasha myiapkan cte ni dan yg satu lg tentulah penangan kisah cinta is n tasha, best sgt2... terbayang hero dan heroin ni tau... apepun alhamdulilah sgt dpt la pegang buku MHML ni nnt... kekalkan title ye

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, tahniah Cik Tasha, semoga awak senantiasa dilindungi dan diberkati Allah. Ameen.

    ReplyDelete
  10. aminnn..ngan citer yg meletopsss nie

    ReplyDelete