Saturday, August 17

To My Dear Darl

Assalamualaikum darling2 semua.. maaf sbb dah lama saya mendiamkan diri x mengupdate.. x membalas comment.. bukan saya nak berkurang ajar, sombong, berlagak bagus, tak suka nak layan orang dan sama waktu dgnnya.. no no no..

Sebenarnya hari tu saya bz dgn exam.. tiga malam x tidur lsg menghadap buku yang tak sudah.. Alhamdulillah saya dapat menjawab walaupun ke laut sedikit.. muehehe.. pening menjawab soalan yang terlalu mencabar minda saya yang x mau bertindak dgn baik..

Tetapi alhamdulillah.. mungkin berkat saya berusaha Allah beri ganjaran.. Terima kasih kepada lecturer saya yang bermulia hati memberi saya  A 4flat untuk salah satu subject saya.. Jasa Sir yang dah mengajar saya dua sem berturut2 dan memberi saya A 4flat dua sem berturut2 hanya Allah saja yang mampu balas.. Sir tetap cute dihati saya.. muehehe..

Apa2 pun mulai saat, detik dan waktu ini! saya akan mula pulun menulis.. kalau boleh sebelum saya habis cuti sem 7hb nanti saya akan habiskan semua bab ni.. darling2 saya yang disayangi tolong doakan saya berjaya ye..

err... baru2 ni ada yang kata pada saya mereka rasa rimas dengan lagu yg berkumandang x henti2 dalam blog saya.. sbb saya bubuh lagu yang autoplay so dia memang x berhenti2 pasang selagi x cukup putaran 4 kali.. but dun worry.. ada cara nak berhentikan lagu tu.. roll ke bawah sekali.. anda akan nampak player dia.. then dekat situ ada butang pause.. tekan je butang tu lagu akan berhenti sendiri.. Tatapi! hehehe.. ada jugak kadang2 tu lagu yg saya masukkan x ada player dia.. yg itu saya pun x tahu cara nk berhentikannya.. so cadangan x bernas yg saya boleh bg ialah dgn cara tekan butang mute pada lappy.. hehehe.. sorry..

dan juga ada jugak aduan yg mengatakan blog saya ni x dapat nk diekses.. x dapat nk bukak ke chap2 yg terbaru..await pun saya x tau.. tp memang betul jumlah pengekses memang jatuh banyak dari dua hari sebelum raya sehingga ke hari ini.. tp td saya dh cuba set up balik.. insha Allah akan ok.. :) kalau masih x boleh jugak nanti beritahu saya di FB ye.. nanti saya p report kat encik google..

apa2 pun.. terima kasih kerana sudi membaca..Jasa anda yang sudi membaca akan sentiasa saya kenang.. Insha Allah saya akan lebih2 selalu update.. yg menjadi permasalahannya sekarang cumalah line internet yang tersangat2 slow tak tahu apakah sebabnya..menyebabkan saya selalu tergive up nak update memandangkan x dapat nak save n update cerita tu..

Kepada pembaca2 dari negara2 selain Malaysia.. saya sayang anda semua! sungguh ni! Saya x sangka akan ada pembaca dari luar negara.. tp bila ada yang comment yang beri tahu mereka dari negara lain dan saya check audience source.. Subahanallah.. rupanya ramai pembaca dari merata negara.. dari Indonesia, Singapura, Brunei, Thailand, Australia, US, Hong Kong, UK, Rusia, Norway malah dari negara Oppa, Korea Selatan pun ada hehehe dan negara2lain yang terlalu bnyk untuk saya sebut... walaupun saya x tahu sama ada pembaca2 tersebut merupakan rakyat Malaysia yang berhijrah ke sana atau pun memang rakyat sana.. tetapi saya sangat2 berterima kasih atas kesudian anda semua untuk membaca coretan cabuk saya ni.. terima kasih semua.. sob.. sob.. sob... saya terharu... terima kasih sekali lagi.. :D

3 comments: