Monday, July 29

To My Super Darl..

Darling2 yang jelita, anggun, gorgeous, my heart throb... terima kasih sbb sudi membaca.. maaf saya buat anda tertunggu2..semalam seharian saya melayan bonda mengecat rumah.. dia nak cat sebelah hijau sebelah oren lah.. dalam bilik warna lain lah.. sampai lantai pun dia beli cat putih khas untuk cat lantai.. saya rasa nak pengsan.. maklumlah.. anak lelaki bondalah katakan saya ni..muehehe. mujur ada kanda saya yg tolong.. kalau tidak mati katak saya melayan bonda punya kehendak..  dan sepatutnya saya update chap 23 malam td.. tapi saya tertidur kepenatan dan hari ni ada presentation besar yg menyebabkan saya dapat A atau tidak.. dan Alhamdulillah... atas izin Allah saya dapat score 94/100.. rasanya nak berlari keliling KL sambil kibar bendera Malaysia.. leganya rasa.. dan esok pun saya ada lagi satu presentation.. jadi mungkin malam ni pun saya x dpt nk update lg..

Sebenarnya ramai yg tanya saya.. kenapa lambat2 update or update sikit2.. kenapa x update banyak2 sekali gus.. mai saya habaq satu rahsia.. sebenarnya saya x ada simpanan chap lain.. saya mengarang dan sampai ke titik terakhir saya terus post.. setiap kali saya habis karang satu bab saya terus update.. saya memang buat satu bab ke satu bab x ada simpanan masa akan datang.. muehehe.. saya x ada pun lg full story of this novel.. jadi saya memang x dapat nk update banyak2..darling2 semua memang baca sesuatu yang fresh dari kepala saya.. habis curah idea terus saya update.. :)

akhir sekali.. terima kasih kerana telah menjadikan novel ni ada seramai 40k pembaca dalam masa x sampai 2 bulan.. saya sebak terharu x sangka ada ramai yg sudi membaca... dan terima kasih juga kepada darling2 yang sudi mempromote novel saya.. jasa anda sangat saya hargai.. dan kepada yang tanya saya x ada ke publisher yang tawarkan nak bukukan novel ni memang x ada syg.. mereka nak tawarkan macam mana? cerita ni masih jauh nak habis.. Insha Allah sepanjang cuti sem nanti saya akan cuba habiskan.. after all.. terima kasih kerana sudi membaca...

p/s: bab 23 x tulis pun lg.. muehehe... gwiyomi.. ^_^ v

13 comments:

  1. Gud luck sis, moga score highest mark.....

    ReplyDelete
  2. It's ok darling.....Study lagi penting..Do your best in your presentation... ^_^

    ReplyDelete
  3. Wah rugi dua hari....tak baca....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum ...
    Your writing extremely interesting ...
    Seriously !
    I jarang nak baca novel online.
    Ok , lebih tepat hanya sekali dulu.
    Baca novel online irritating me much !.
    But .... Your novel ... Never :) .
    i'm waiting for the next

    ReplyDelete
    Replies
    1. samelah kite... ni 1st time baca online... tunggu punye tunggu.. hehehe ;) x pe.. boleh sabar lagi...

      Delete
    2. best sungguh kan ...
      bila la novel ni nak publish ...
      dah lama x baca novel ..
      dah tak terasa nak baca ..
      tapi yang ni sangat la exciting ...

      Delete
    3. Terima kasih darls... saya x sangka ada ramai yang membaca.. saya cuma mencoret sesuka hati.,. bahasa saya tak jaga.. tak hirau.. tapi atas izin Allah alhamdulillah ramai pula yg baca.. terima kasih sbb sudi membaca

      Delete
  5. Nk chapter 23 pleaseeee :)

    ReplyDelete
  6. Tak mengapa cik writer saya boleh sabar bah congrate dapat score yang terbaik usaha lagi chauyok-chauyok

    ReplyDelete